dimarts, 14 de desembre del 2010

Jo de gran vull ser com ells!


En algun moment o altre hem sentit aquella frase: “Fes cas de la gent gran, que l’experiència és un grau”, doncs avui, mentre dinava amb ells l’he recordat.
De sobte m’ha vingut al cap, no pel què explicaven sinó per tot el que et poden donar amb les mirades, amb les rialles, amb els petons i amb la vitalitat que segueixen tenint després d’haver viscut tot el què han passat. I ha sigut aleshores, quan ens acomiadàvem, quan una d’elles m’ha abraçat fort i m’ha dit: “Laura, n’estic segura que el futur que t’espera et serà molt bo i correspost perquè te’l guanyes cada dia, i tu, sent com ets, ja te l’has guanyat” i a continuació m’ha regalat un gran somriure. No he pogut evitar emocionar-me i per dins m’he dit, em cenyiré a aquella frase i faré cas del que em diu i em transmet la gent gran, perquè aquesta vitalitat és per treure’s el barret!

Gràcies per regalar-me aquests mesos, m’heu enssenyat moltes coses... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada